Persoonlijke update + wishlist

En hier zijn we terug met een kleine update van mijn leven. Sinds vorige maandag is school terug bezig en ik kan me vanaf nu een student ‘office management met keuzerichting medical’.
Lang woord dat ik kort kan uitleggen. Ik leer om secretaresse te worden in een medische omgeving – ziekenhuis, oogarts,.. – Dit is niet echt een kinderdroom maar het lijkt me toch een ontzettend leuk beroep.

Zoals jullie wel weten heb ik mijn voorbije jaar een beetje verspeelt. Ik heb echt mijn best gedaan maar ik denk dat ik een verkeerde leermethode heb. Daarom wil ik het dit jaar anders aanpakken en ik ga proberen om me echt te focussen op mijn schoolwerk.

Bloggen komt dus op een laag pitje te staan – al komt er elke dag een stukje online, ik hou gewoon teveel om voor jullie te schrijven – dus als ik er eens niet in slaag om ’s avonds mijn blogronde te doen en elke dag een reactie te schrijven weet je de reden..

Nuja gewoon over mijn school want tot maandag heb ik nog vakantie! Whiieh!! En als jullie dit lezen ben ik met mijn vriendinnetje in Antwerpen op weg naar de Forever 21 en de M.A.C. pro store.

Ik heb even een kort wishlist gemaakt met dingetjes die ik morgen hoop te scoren. Tuurlijk koop ik niet alles maar kijken is bijna even leuk als kopen dus daarmee dat mijn wishlist zo uitgebreid lijkt.

€ 14,75

€ 26.75

€ 19.75

€ 19.75

€ 25,75

€ 1,60

 

 

Ziezo dit is mijn ‘kleine’ wishlist.. Ik hoop toch vooral om de eerste trui, ketting en een M.A.C pigment te scoren tijdens mijn shoptripje in Antwerpen.

Verwacht je maar snel aan een leuke shoplog xp

Veel liefs
Jody

8 gedachtes over “Persoonlijke update + wishlist

  1. Wat een leuke wishlist! Ik wil ook nog graag zo’n ketting met een kruis eraan, leuk! Ik ben benieuwd wat je allemaal hebt gekocht bij Forever21..

    Ik wens je heel veel succes met je studie, hopen dat dit jaar iets beter voor je is! 😉

    Ik heb trouwens ook een nieuwe blog op Blogspot. Deze heb ik aangemaakt omdat het zo lang duurt met het migreren van weblog.nl naar wordpress. Ik blijf je nog gewoon volgen, maar dan onder een andere blog dus (http://www.iheartbeautyfashion.blogspot.com/)!

Geef een reactie

