Shoplog Antwerpen

2 dagen later dan gepland maar hier is hij dan mijn mini-shoplog van Antwerpen.
Ik heb uiteindelijk maar 3 dingen gekocht waarvan er niets in mijn wishlist stond maar ik ben heel blij met mijn spulletjes dus daarom toon ik ze toch.

Ik ben wel gewend om in grote winkels te shoppen maar toch was mijn enige reactie over de Forever 21, Wauw wat groot!
We hebben meer dan een uur in die winkel rondgelopen en volgens mij hebben we nog maar de helft van de kleren bekeken.
Uiteindelijk kocht ik daar een truitje en een jeans.

Omdat het echt te druk was in de M.A.C besloot ik om daar niets te kopen en mijn geld te spenderen aan een goddelijk zeepje van Lush.
Morgen komt hiervan een review online dus ik verklap nog niet teveel xp

Zoals je ziet heb ik me goed ingehouden met winkelen!
En Liselotte als je dit leest, dank je voor het fijne winkeldagje!!

Veel liefs
Jody

7 gedachtes over “Shoplog Antwerpen

Geef een reactie

