Lush – Godmothersoap

Ik ga jullie een klein geheimpje vertellen. Hoewel iedereen altijd zo positief is over Lush vind ik de zeepjes en andere producten van The body shop beter werken. Toch kon ik niet weerstaan om een bezoekje te brengen aan de Lush in Antwerpen en uiteindelijk kocht ik mijn derde zeepje van dit merk.

Benieuwd of ik deze keer wel overtuigd ben, klik op lees meer.

Mijn zeepje kwam in de normale verpakking die we van Lush gewend zijn. Een papieren papiertje met een sticker waar de naam en ingrediënten op vermeld staan. Simpel maar fijn. Al vind ik het papiertje niet zo’n goede manier om hem in te bewaren na gebruik.

Lush omschrijft dit zeepje beter dan ik ooit zou kunnen:
Tover jezelf om in een suiker zoet schatje en verspreid magie’
Persoonlijk vind ik vooral het uiterlijk van de zeep aantrekkelijk. Het donkerrode gecombineerd met paarse glitter. Doet me om de 1 af andere reden denken aan ‘The wizard of Ozz’

Inderdaad ‘Godmother’ is een suikerzoet schatje die me doet denken aan een grote zak snoep. Ik hou heel erg van zoet dus ik vind deze geur echt het lekkerste dat Lush te bieden heeft!

Maar het beste heb ik gehouden tot het laatst. Dit zeepje is echt mijn must have in de badkamer geworden. Het is de eerste keer dat ik een zeep heb gevonden die ik liever gebruik dan mijn vertrouwde douchegel.
Waarom? Gewoon omdat hij zo lekker schuimt en omdat de geur de volledige dag subtiel blijft hangen waardoor je echt ruikt naar een grote zak snoep. Je moet hier wel houden anders raad ik je een ander zeepje aan!

Of je deze zeep nu moet kopen om je huid te verzorgen? Neen, hij maakt mijn huid wel zacht maar daar stopt het ook. Ik vind hem eerder uitdrogen.
Maar ik ben teveel verliefd op de geur om hem daarom niet meer te gebruiken.

Voor 100g zeep van ‘the godmother’ betaal je 4,45 euro
Producten van Lush kun je oa. bestellen via hun webshop

5 gedachtes over “Lush – Godmothersoap

Geef een reactie

