Essence – Natventurista (Chirp Chirp)

Iedereen in beautyland was heel erg enthousiast over de ‘NATvenTURISTA’ collectie van Essence. Ik vond het wel een leuk thema maar nadat ik hem in real life zag had ik iets van, deze sla ik een keertje over.

Na enkele swatches te zien werd ik toch verliefd op 1 item uit de limited edition en na lang twijfelen nam ik ‘Chirp Chirp’ toch mee en eerlijk is eerlijk, ik heb er nog geen seconde spijt van gehad!

Voor foto’s en meer klik op lees verder..

Ik ben een grote sucker op gebied van mooie verpakkingen. Vooral bij nagellak! Toch vond ik de verpakking leuker op de productfoto’s.
Een lakje bevat 8 ml en komt in een simpel glazen potje met zilveren dop, versierd met vogeltjes. Leuk maar het had nog leuker en schattiger kunnen zijn.

‘Chirp chirp’ is een kleur die moeilijk te beschrijven valt. Het is een grijze/crème achtige kleur met een paarse parelmoer finish die pas te zien is in de zon. Een heel uniek lakje die ik nog niet in mijn stash had.

Op internet las ik al een paar keer dat de lakjes uit deze limited edition niet echt goed dekken. Toch valt de dekking van ‘Chirp Chirp’ redelijk mee. Voor een resultaat zoals op mijn foto’s moet je wel 3 laagjes aanbrengen maar aangezien het lakje fijn lakt vind ik dit niet zo erg.

Ik had het niet verwacht maar dit lakje is echt wel mijn aankoop van de voorbije week geweest! Ik kan je dan ook maar zeggen, als je deze ziet liggen in je Essence schap niet nadenken gewoon meenemen!

De lakjes van de NATvenTURISTA-collectie kosten 1.79 euro per stuk en zijn maar tijdelijk verkrijgbaar in het Kruidvat met Essence schap.


6 gedachtes over “Essence – Natventurista (Chirp Chirp)

Geef een reactie

