terug van weggeweest…

bron: weheartit

Hallo iedereen,

Ik weet het, lang geleden dat ik nog een blogje heb geschreven maar ik had eventjes nood aan een weekje vakantie. Jaja ik ben zowaar eventjes een week verdwenen uit beautybloggend land. En geloof het of niet maar het was echt raar om geen blogs te beozeken!

Vorige week vertelde ik het al, school is terug begonnen en hoewel ik dacht dat ik elke dag tijd genoeg ging hebben voor mijn blogje is het in de ‘echte’ wereld wat anders verlopen.
Mijn nieuwe richting brengt wat meer werk mee dan verwacht en mijn vrije tijd is momenteel onbestaand. (Jaja, het is zelf zo erg dat ik dit bericht typ in school!)
Ik werd vorige donderdag ook nog eens ziek (samen met mijn hele familie, was trouwens een hele beleving xp) en het is pas vandaag dat ik me terug goed in mijn vel voel.

Ondertussen begint het ook wat te wennen op school en ik hoop dat het me terug lukt om elke dag iets te schrijven. Ik heb alvast heel veel ideetjes!
Vanaf morgen doe ik trouwens ook dagelijks mijn trouwe ronde door mijn favoriete blogs (heel erg sorry dat ik de voorbije week niets achtergelaten heb van reacties!)

Veel liefs
Jody

5 gedachtes over “terug van weggeweest…

  1. Wat leuk dat je weer terug bent! Het is inderdaad ook wel eens nodig om een vakantie tussendoor in te lassen, vooral als je én school hebt én ook nog moet bloggen enz..

Geef een reactie

