NOTD: Mauve captivant

Mijn eerste make-up product was een oogpotloodje van Luminelle. Het make-up merk dat verkocht wordt in de Yves Rocher. Ik ben hier altijd heel tevreden over geweest en het is dan ook niet verwondelijk dat mijn stash al enkele Luminelle producten bevat.

Toch had ik nog nooit een nagellakje van Luminelle gekocht. Ik vond ze iets te duur voor de hoeveelheid die je krijgt en ook de kleuren spraken me niet echt aan. Eergisteren ontdekte ik echter dat er een bonnetje in mijn Guido Gids (Dit is een boekje vol met bonnetjes die we als hogeschool student krijgen bij het begin van het schooljaar) zat waarmee ik een gratis nagellakje kon halen.

Als echte nagellakfreak ging ik dus gisteren met mijn bon in aanslag naar de Yves Rocher en ik koos voor een speciaal paars lakje die de naam ’05:Mauve Captivant’ kreeg.

Voor foto’s en meer, klik op lees meer.

Het lakje heeft een inhoud van 3ml en is dus héél erg klein. Schattig voor in je stash te hebben maar persoonlijk verkies ik toch een ‘groter’ flesje.

Hoewel het flesje niet echt groot is valt het kwastje heel erg goed mee. Ik vind het echt zacht waardoor het vlot lukt om je nagels te lakken.

Jammergenoeg kan ik dat niet over de kwaliteit zeggen. Ik had 4 laagjes nodig! tegen dat mijn nagels een beetje bedekt waren en voor resultaat zoals op de onderstaande foto’s had ik 5 laagjes nodig. Daarbij lakt het lakje nogal snel in strepen.

Deze mini-lakjes van Luminelle zijn te koop in de Yves Rocher voor 3,30 euro per stuk.
Persoonlijk raad ik jullie deze niet aan.

Veel liefs
Jody

Wat is jullie ervaring met deze lakjes?

7 gedachtes over “NOTD: Mauve captivant

  1. Pingback: notd: rose reflets | jlovesbeauty

Geef een reactie

