Look of the day: playing with colour

Herinneren jullie dit artikel nog? Ik beloofde toen dat ik een look ging maken met mijn aankoopjes uit de kortingsbak van het kruidvat.

Ik moet toegeven dat het moeilijker was dan verwacht om de kleuren met elkaar te combineren, maar na veel proberen heb ik eindelijk een look die ik geslaagd vind.
Het is een dromerige, frisse en zomerse look geworden die best draagbaar is.

Als je hier een tutorial van wil laat zeker een reactie achter..

Zo zie je maar dat je helemaal geen dure make-up hoeft te kopen om een leuke look te maken. De enige 2 merken die ik voor deze look heb gebruikt zijn Essence en Catrice.

4 gedachtes over “Look of the day: playing with colour

Geef een reactie

