Mijn wishlist oktober 2011

Hoewel ik al heel wat make-up heb blijf ik steeds een grote wishlist hebben met dingen die ik zeker nog wil aanschaffen.
Omdat het meestal nogal over dure producten gaat weet ik dat ik niet alles onmiddellijk kan kopen maar ik weet zeker dat ik ooit de trotse eigenaar wordt van enkele spulletjes xp

Het leek me wel leuk om eventjes mijn wishlist van dit moment aan jullie te tonen. Dus bereid je maar voor op heel wat eyecandy!

sleek: my, myself & eye palette

Allereerst het nieuwe palette van Sleek. Ik kan hier heel kort over zijn want ik vind dit zo’n ongelofelijk mooi palette. Deze kost 9 euro en is oa. te koop bij sleek online.

Urban Decay: The Dangerous Palette

Een schoolvriendinnetje zei opeens dat ze heel erg fan van Urban Decay. Na een beetje gezaag van mijn kant bracht ze haar ‘dangerous palette’ mee naar school en wauwie wat een mooi palette! Ik ben vooral verliefd op de blauwe en groene kleur. Deze kost 34 dollar.

Book of Shadows IV

Valt het op dat ik fan ben van UD? Ik vind vooral het book of Shadows IV super! Veel geld maar kijk even hoe mooi dit palette is! Deze kost 64 dollar.

O.P.I: rainbow connection
Deze hoort niet echt op mijn wishlist omdat ik hem waarschijnlijk krijg van mijn mama. Toch vind ik deze supermooi en ik kan al niet wachten om hem op mijn nageltjes te doen. Rainbow connection van O.P.I (14,95 euro)

Sugarpill - sweetheart

De laatste tijd ben ik grote fan van Sugarpill. Wat een leuke kleurtjes oogschaduw en ik hou van hun iets stoerdere verpakking. Jammergenoeg ook vrij duur (34 dollar voor dit palette)

Ziezo dit is mijn ‘vrij’ korte wishlist van dit moment. Ik hoop echt dat ik enkele van deze producten kan scoren want I love them!

wat is jullie wishlist op dit moment?

5 gedachtes over “Mijn wishlist oktober 2011

Geef een reactie

