Back in time


De laatste tijd ben ik helemaal gek op fotograferen. Ik vind het heel erg leuk om mooie foto’s te maken en ik merk dat ik meer en meer mijn fototoestel meeneem als ik ergens naartoe ga.

Toch ben ik al veel langer bezig met foto’s maken en bewerken en omdat ik mijn laptop moest opruimen voor school ontdekte ik heel wat foto’s waarvan ik vergeten was dat ik ze gemaakt had.

Daarom toon ik jullie dus mijn favoriete foto’s van de voorbije jaren.


Dit is 1 van mijn favoriete foto’s die ik maakte tijdens een reisje. Hij is al heel erg oud maar ik vind hem wel iets uitstralen. Dit is trouwens 1 van mijn eerste zelfgemaakte en bewerkte foto’s.

Deze werd tijdens dezelfde reis gemaakt en ik heb hem heel erg lang als profielfoto van mijn toenmalige netlog profiel gebruikt. Ik vond hem iets speciaals uitstralen en ik vind het nog steeds 1 van mijn mooiere foto’s.

Aanschouw mijn superschattige schildpad. Ze is nu 3 jaar oud en is zowat 5 keer dikker en groter dan toen we haar kochten. Bij gevolg heeft ze dus ook dringend nood aan een nieuwe bak want het gebeurd af en toe dat ze ontsnapt. Haar naam is trouwens Jacqueline, origineel niet xp

Dit is echt al een heel erg oude foto maar ik moest spontaan weer lachen toen ik hem zag. Hij werd genomen toen het genoeg gevroren was om op de vestingen te lopen. Heel uitzonderlijk maar wel heel erg leuk! Ik zie er trouwens nog echt als een kindje uit op die foto xp

Om even in de stemming te blijven een sfeerbeeld van de vestingen. Heel romantisch niet? Oh als ik dit soort foto’s zie heb ik altijd zin in een heel erg koude winter met veel sneeuw..

Mijn hondje is mijn meest favoriete model. Waar je haar ook zet voor een foto ze blijft lief zitten en poseert als een echt fotomodel.. Deze foto is trouwens nog maar een week geleden gemaakt.

Deze foto daarintegen is al van in 2008 en zoals je ziet was haar gezicht nog mooi zwart. Deze is trouwens genomen op reis in Frankrijk.

Deze werd ook tijdens die reis genomen en ik heb deze ook heel erg lang als profielfoto gebruikt. Het straalt echt uit hoe ik ben, een dromer. Vind de achtergrond trouwens supermooi en ik krijg onmiddellijk weer zin om naar de bergen te trekken.

Dit is een foto genomen in een tuin in Frankrijk. Mooi toch, ik krijg telkens weer inspiratie als ik zulke foto’s bekijk. Ben trouwens stiekem wel een beetje trots op deze foto xp

Dit waren de foto’s voor vandaag, als jullie het leuk vinden zou ik af en toe dit soort artikels maken. Het maakt mijn blogje toch net iets persoonlijker..

Veel liefs
Jody

8 gedachtes over “Back in time

Geef een reactie

