Stapelreview #2#

In mijn vorige stapelreview vertelde ik nog dat mijn kruidvat geen volwaardige kortingsbak had. Wel ik moet mijn woorden terugnemen, toen ik vorige week in het kruidvat moest zijn zag ik een grote bak vol met producten die uit het assortiment verdwijnen.

Na lang zoeken tussen allerlei vuile en kapotte producten kon ik 2 producten scoren die mij samen 1,50 euro kosten! Inderdaad, dat noem ik nog eens een koopje doen..

Zoals ik al zei zijn deze 2 producten niet meer in het assortiment te koop maar ik wou toch snel een review doen want je weet nooit dat je deze nog kunt vinden in de uitverkoopbak.

Voor mijn review en foto’s klik op lees meer.

Allereerst kon ik een ‘oude’ oogschaduw van Bourjous scoren voor  1 euro. Leuk detail, mijn oudere zus had vroeger de volledige collectie oogschaduws van Bourjous. Als klein meisje vond ik het leuk om met deze te spelen en ik herinner me vooral een grijze oogschaduw vol met glitters. Kleur 92 ‘Gris’ dus. Ik ben echt heel erg blij dat ik deze kon kopen.

De verpakking van de oogschaduw vind ik echt super. Er zit een spiegel bij wat altijd handig is om je make-up bij te werken wanneer je onderweg bent. Het kwastje heb ik ongebruikt weggegeven omdat ik liever met mijn kwasten werk. Geen idee dus of de kwaliteit goed is.

De kleur is zoals ik zei donkergrijs met een overdaad aan glitters. Ik vind deze kleur echt prachtig voor een smokey eye mee te maken.
Over de kwaliteit ben ik niet zo heel erg tevreden. Zonder oogschaduwbasis komt er geen kleur vanaf en nat krijg je enkel glitters. Toch vind ik het een prachtig kleurtje.

Van links naar rechts: zonder basis, met basis, nat aangebracht.

Het tweede product dat ik kocht was deze lipstick van Essence voor 50 cent.
Mijn eerdere ervaringen met deze lipsticks waren niet echt positief dus ik verwachte niet echt veel toen ik deze kocht.

De kleur is ’46: fashionista’ en ik kan hem het best omschrijven als een lichtrode kleur die best nude is voor mij. Ik was al langer op zoek naar dit soort kleur en ik moet bekennen dat ik hem prachtig vind.

De verpakking vind ik mooi maar niet speciaal. Wat ik wel leuk vind is dat de verpakking de kleur van de lipstick heeft. 

In het echt komt de kleur iets feller over en neigt hij meer naar rood. Echt een prachtige kleur. Longlasting is de lipstick niet, na een glas cola is er niets meer van de kleur te zien. Veel bijwerken is dus nodig.

 

5 gedachtes over “Stapelreview #2#

  1. Wat leuk dat je deze twee producten in de kortingsbak vond, voor heel weinig geld :O! Wel jammer dat je over de oogschaduw niet zo tevreden bent en de lipstick niet longlasting is. Nouja, hij is in ieder geval wel erg mooi!

Geef een reactie

