verandering op jlovesbeauty??

Als je mijn blog langer volgt heb je het al gemerkt, mijn blog heeft de voorbije dagen een verandering meegemaakt. Er is een nieuwe header en lay-out en de artikelen van de voorbije weken zijn allemaal gewist.

Reden? Wel ik had eventjes nood aan wat verandering. Mijn blog is de laatste maand wat verwaarloosd geweest en ik was echt niet tevreden over de artikelen die in die periode verschenen zijn. Dus het leek me wel leuk om met een schone lei opnieuw te beginnen.

Ik doe ook mijn best om wat meer structuur in mijn blog te brengen. Vanaf nu verschijnt er dagelijks een artikel om 7 uur 30. Ik probeer ook om een patroon te brengen in mijn artikelen. Zo komen er op bepaalde dagen specifieke artikelen online maar dat merk je dan wel vanzelf.

Daarom dus eventjes dit korte informatieve artikel.

Veel liefs
Jody

2 gedachtes over “verandering op jlovesbeauty??

Geef een reactie

