bjoeti.be: Review ‘waterproof eye pencil – Yves Rocher’

Toen ik een jaar of 14 was – ja, ik was een laatbloeier op gebied van make-up – kreeg ik van mijn moeder mijn eerste make-up ’je cadeau. Dit was een zwart kohl potloodje van de Yves Rocher. Op dat moment had ik nog niet de behoefte om veel te experimenteren met make-up dus verder dan elke dag een lijntje op mijn waterlijn ging ik niet.

 Nu denken jullie waarom ik dit allemaal vertel? Wel, Na enkele jaren van goede dienst was mijn oogpotloodje zo klein geworden dat hij enkel goed was voor de vuilbak. Er volgden heel wat oogpotloden maar ik bleef mijn ‘inmiddels uit het assortiment verdwenen oogpotlood’ missen. Vorige week kwam mijn zus echter thuis van een bezoekje naar de Yves Rocher. Het was een actie waar ze een gratis ‘waterproof eye pencil’ kreeg en aangezien ze dit zelf niet gebruikt kreeg ik hem cadeau. Ik kan wel zeggen dat ik heel blij was met de nieuwe versie van mijn allereerste make-up’je.

Voor de rest van het artikel klik hier

Een gedachte over “bjoeti.be: Review ‘waterproof eye pencil – Yves Rocher’

  1. Pingback: Mijn alledaags make-up mandje « jlovesbeauty

Geef een reactie

