Face of the day: big city life, new york

Vorige maandag schreef ik al een review over het ‘New york’ palette uit de big city life collectie van Catrice.
Ik ben echt helemaal verliefd op het palette en ik kon dan ook niet wachten om er een look mee te maken.

Vandaag toon ik jullie mijn ‘Big city life’ look. Bijna alle producten die ik gebruikt heb komen uit het palette.
Ik heb mijn look geïnspireerd op een ‘fantasie-elfje’. Heel romantische kleuren en veel glitters, me like!

Foto’s:

Gebruikte producten:

Foundation: hema kleur 02
Concealer: all around concealer Catrice

Big city life palette, new York collection: ‘time square, Rockefeller center, central park, wall street’; ‘statue of liberty’; ‘zwart kohl potlood

Lippen: Essence lipstick – 02 Sparkle romantic

4 gedachtes over “Face of the day: big city life, new york

Geef een reactie

