30 weeks Nail Challenge

Op verschillende blogs kwam ik de laatste tijd een leuke nagellak challenge tegen.
En ja hoor, als echte nagellak verslaafde kon ik deze niet zomaar voorbij laten gaan. Dus bij deze ga ik de komende weken aan de slag met veel potjes nagellak om zo de challenge tot een goed einde te brengen.

Ik weet van mezelf dat ik er niet in zal slagen om elke dag een nails challenge aan te gaan – wegens, te weinig variërend, te veel lakken en te saai voor jullie – dus ik verdeel de challenge over 30 weken. Hmm, dat klinkt wel heel erg lang maar we zien wel hoe het loopt. Zowiezo zie ik 30 dagen niet zitten.

De challenge verloopt als volgt:

Kom deze middag zeker nog eens terug want dan komt de eerste challenge online en gaan we pas echt van start.. Spannend!

Veel liefs
Jody

 

3 gedachtes over “30 weeks Nail Challenge

Geef een reactie

