favorieten van de maand: oktober

Wat vliegt de tijd toch voorbij, binnen enkele weken is het alweer tijd voor kerstmis en mogen we ons voorbereiden op witte landschappen en koude voetjes.

Oktober is voor mij een heel leuk maand geweest waarin heel veel is gebeurd. Zo werd mijn metekindje onlangs 1 jaar, heb ik ontelbare keren met de slappe lach gezeten en niet onbelangrijk in oktober ben ik ongelofelijk verliefd geworden op een leuke jongen.

Maar daar gaat dit blogbericht jammer genoeg niet over. Vandaag toon ik jullie namelijk mijn favoriete producten die ik de laatste weken heel erg vaak gebruikt heb.

Naked palette – Urban Decay

Als ik mijn ultimate favoriet zou moeten kiezen moet ik niet lang twijfelen. Wat hou ik toch van mijn naked palette. Ik heb hem begin augustus gekocht en echt waar ik heb hem sindsdien elke dag gebruikt! Vooral de lichtere kleuren vind ik zo mooi.

Electra – NYX

 Ik heb jullie waarschijnlijk al dood verveeld met mijn rode lipstick van NYX. Maar ik blijf hem ongelofelijk mooi vinden. 1 van de weinige lipsticks die ik al bijna opgebruikt heb.

Godmother soap – Lush

Ik blijf het ongelofelijk vinden maar ik ben verslaafd geworden aan een geurtje. Hoewel het zeepje mijn huid niet zo super verzorgd gebruik ik deze zowat elke dag. Ja, ik hou er nu eenmaal van om als een grote zak snoep te ruiken.

Midnight in black gel eyeliner – Essence

In een impulsieve bui mijn eerste gel eyeliner gekocht. Eerlijk, ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Beter nog, binnenkort ga ik nog enkele kleurtjes bij halen.

Rose a glow Colour wheel – NYC

Dit is een product die ik de voorbije weken ‘herontdekt’ heb. Deze is vrij subtiel maar geeft mijn gezicht toch een lichte roze glans. Ideaal wanneer ik ’s morgens heel erg mottig uit mijn bed stap en ontdek dat ik maar10 minuten tijd meer heb om mij klaar te maken.

 

Mirror Mirror liquid eyeliner – Catrice (LE glamourama)

Deze heb ik ook herontdekt. Dit was mijn allereerste ‘liquid eyeliner’ en eigenlijk heb ik hem nooit gebruikt. Ik wist niet goed hoe ik hem kon dragen en hij verdween onderin mijn stash. Onlangs vond ik hem terug en ik heb een look gevonden waarin het zilveren kleurtje heel erg mooi tot zijn recht komt. Heb ik al verteld dat ik momenteel heel erg into eyeliner ben xp

The new York collection palette – Catrice (LE Big City Life)

Mijn laatste aanwinst op make-up gebied. Hoewel ik hem nog maar een kleine week heb, heb ik dit palette al heel vaak gebruikt en blijf ik hem geweldig vinden.

Fashionista lipstick – Essence

Ik schreef een tijd geleden al een korte review over deze lipstick en ik ben sindsdien elke dag een beetje meer verliefd geworden op deze kleur. Echt een perfecte herfstkleur die ik de komende weken heel vaak op mijn lippen zal hebben.

Peach Melba – Barry M

Een nagellak die ik de voorbije maand heel erg vaak heb gedragen is deze perzikachtige kleur. Hoewel het meer een kleurtje is voor in de lente of zomer blijf ik deze maar dragen. Ik word er instant vrolijk van..

barefoot through the moss – Essence (LE NaturVenturista) 

Dit is een lakje die ik uit de koopjesbak gevist heb. Nadat ik hem een keertje opgehad heb is hij direct tot 1 van mijn favoriete lakjes gebombardeerd. Echt een prachtig kleurtje.

Laat gerust in een reactie achter wat jou favoriete producten van oktober zijn..

Veel liefs
jody

 

9 gedachtes over “favorieten van de maand: oktober

  1. Ja is die gelliner fijn? Want ik ben nog op zoek naar een goede gelliner dus die ga ik denk ik kopen. En het Naked palette vind ik echt prachtig, maar een beetje duur omdat ik echt nooit oogschaduw draag.

Geef een reactie

