notd: rose reflets

Enkele maanden terug schreef ik een review over een mini-nagellakjes van Luminelle (klik hier). Hoewel ik het een prachtig kleurtje vond was het moeilijk om iets positiefs over het lakje te vertellen.

Omdat ik vind dat iedereen recht heeft op een tweede kans, en omdat ik toevallig nog een gratis bonnetje voor een lakje kreeg, besloot ik om een 2de lakje te gaan halen.

Ik koos voor een mooie roze kleurtje die de naam ‘Rose reflets’ kreeg.

Voor mijn review en foto’s klik even op lees verder.

Lees verder..

‘Rose Reflets’ bevat 3 ml nagellak. Persoonlijk vind ik dit best weinig, vooral omdat het flesje hierdoor in baby-formaat is. Er zullen wel mensen zijn die dit leuk vinden maar ik verkies toch iets grotere modellen. Kwestie van niet het gevoel te hebben dat mijn flesje nagellak na 5 lakbeurten leeg is.

‘Rose reflets’ is een heel speciale kleur die moeilijk te beschrijven is. De hoofdkleur is zalmrozig maar daarin zitten kleine glitters die in de zon een lichtblauwe glans geven. Een kleurtje die ik nog niet vaak tegen ben gekomen maar waar ik helemaal gek op ben. Misschien is hij wel iets meer geschikt voor in de lente en zomer.

De dekbaarheid van het lakje valt weer wat tegen. Voor een dekkend resultaat heb je al snel 5 laagjes nodig. Wel lakt het lakje heel erg lekker en zijn er geen strepen te bespeuren. Positief vind ik ook dat het lakje snel droogt.

Enkele swatches:

Omdat het buiten nogal grijs weer is was het moeilijk om de blauwe glans op foto vast te leggen. In het echte leven komen de glitters dan ook iets meer tot hun recht.

Hoewel ik het vorige lakje van Luminelle dik vond tegenvallen vind ik deze wel doenbaar. Niet mijn favoriete lakje uit mijn stash maar leuk om te hebben.

De luminelle lakjes zijn in elke Yves Rocher te koop en kosten 3,30 euro per stuk.

4 gedachtes over “notd: rose reflets

Geef een reactie

