picture time #2

Ik vind het wel plezant om af en toe een persoonlijk bericht te maken. Daarom toon ik jullie 1 keer in een maand enkele foto’s die ik in de voorbije maand gemaakt heb.
Een soort van sneek peek in mijn leven dus.

voor de rest van het artikel klik op lees meer..

middagje Brussel

Bezoek tentoonstelling ‘Toetanchamon’

‘fotoshoot’ met metekindje

Me and my glasses

My new agenda (Flair)

Links: my sweet pig, rechts: hé, het is oké..

Links: Latijnse woordjes leren, rechts: foto’s aan het werken voor mijn blog

Poging tot foto’s nemen van mijn bellen geblaas..

Links: eerste poging tot ‘halve maantjes’, rechts: oogschaduwlade nog eens opgeruimd..

Links: gevonden parfumstaaltjes na opruimen kamer, rechts: mijn 2 favoriete parfums van dit moment (Prada, dior)

So in love with my ‘panda socks’

Veel liefs
Jody

Een gedachte over “picture time #2

Geef een reactie

