Bjoeti.be – must haves for the winter

Als ik denk aan de winter zie ik onmiddellijk heel wat gezellige dingen voor me. Een grote versierde kerstboom, donkere straten verlicht met lichtjes, romantische wandelingen in de sneeuw, winkelstraten bezet door winkelende personen die op zoek zijn naar het perfecte kerstcadeautje voor hun geliefde. Wat hou ik toch van de winter!

Een andere reden waarom ik de winter een heel erg leuk seizoen vind is omdat ik eindelijk terug mijn geliefde mutsen uit mijn kleerkast mag halen. Eerlijk, wanneer het echt koud begint te worden draag ik ze elke dag. Hoewel ze hoofdzakelijk dienen om mijn oortjes warm te houden zijn ze mijn favoriete accessoire om mijn winterse outfit op te fleuren. Want dames geef toe, zo’n mutsje is toch de ideale remedie voor een bad hair day.

Vandaag toon ik jullie mijn favoriete mutsen die ik in verschillende webshops gevonden heb.
Ik heb voor iedereen wat wils gezocht en ik begin met de trend die ik het leukst vind, de berenmutsjes. Misschien een beetje kinderachtig maar o zo mooi!!

1 keer per week schrijf ik een blogbericht voor de website bjoeti.be, als je meer van deze berichten wilt lezen klik dan zeker eens op deze link..

 

 

 

 

4 gedachtes over “Bjoeti.be – must haves for the winter

Geef een reactie

