30 weeks nails challenge: week 2 – orange

Vandaag is het alweer tijd voor week 2 van de nails challenge.
Het thema van deze week is ‘oranje’. Best wel passend aangezien het vandaag sint- maarten is en ik dus volop mandarijtjes zal eten en krijgen.

Op dit moment heb ik 3 oranje lakjes in mijn stash. Best wel veel als je weet dat het een kleur is die ik bijna nooit draag.
Na lang twijfelen heb ik voor de felste kleur van de 3 gekozen. Dit lakje heet ‘Spring Street’ en is van het merk NYC.

Heb ik trouwens al gezegd dat de lakjes van NYC zalig lakken?

Hieronder staan alle ‘nails challenges’ van de voorbije week

30 weeks nails challenge – week 1: Red

5 gedachtes over “30 weeks nails challenge: week 2 – orange

  1. Pingback: 30 weeks nails challenge – week 3: Yellow | jlovesbeauty

Geef een reactie

