How-to: Owl nails

Uiltjes, ik kan er maar niet genoeg van krijgen. Meestal hou ik het bij mijn uilenketting, maar gisteren wou ik toch wat anders.
Na wat inspiratie op internet opgedaan te hebben besloot ik om owl nails te maken. Na wat gepruts en veel geduld kon ik pronken met dit lief uiltje op mijn nagels.

Voor meer foto’s en een kleine tutorial van deze nail-art klik op lees verder

Mijn uiltje heb ik gebaseerd op een tutorial van ‘Cutepolish‘ en omdat ze het zo goed uitlegt (zoals in haar tutorials natuurlijk) heb ik het filmpje hieronder even geplaatst.

Zoals je ziet heb ik een paar stappen overgeslagen en heb ik met ander kleurtjes gewerkt. Ook had ik geen dottingtool en striper dus het resultaat is wat minder strak geworden dan gehoopt.

Toch wordt ik heel erg vrolijk van deze nailart.


De lakjes die ik voor deze nailart gebruikt heb zijn:
– Catrice base coat
– Eyeko: Tea Rose
– Essence: You belong to me
– ELF: white
– Essence: top coat

Veel liefs
Jody

 

 

5 gedachtes over “How-to: Owl nails

Geef een reactie

