haul Sint-Maarten

Vorige vrijdag was het 11 november. Voor velen is dit een gewone vrije dag, als Ieperling staat die dag in het teken van 2 dingen. Allereerst, de herdenking van het einde van de oorlogen, anderzijds Sint-Maarten.

Geen idee waarom wij niet zoals de rest van België Sinterklaas vieren – Mijn kleuterjuf vertelde mij altijd dat Sint-Maarten de originele Sint is en dat Sinterklaas zijn grote broer is – maar bij ons thuis vieren we dit feest nog steeds heel erg uitgebreid.

’s Morgens lag dan ook een grote zak van Vero Moda gevuld met leuke dingetjes op mijn bord. Benieuwd wat ik gekregen heb? Klik snel op lees verder.

Als eerste kreeg ik een foundation van ‘Park Avenue’ in de kleur 01 ‘Sable’. Ik ben deze momenteel uitgebreid aan het testen dus verwacht jullie maar snel aan een review.

Als nagellakverslaafde vind ik dit cadeautje het allerleukst. ‘See you soon’ is een prachtig zwart lakje met blauwe glitters in. Het nagellakje is trouwens van Sinful colours.

Soms ziet een kledingstuk er niet leuk uit op kapstok maar is het des te mooier wanneer je het aanhebt. Dit had ik met dit kleedje van Vero Moda. Wanneer ik het op foto zie vind ik het niet mijn stijl maar wanneer ik het aanheb krijg ik van iedereen complimentjes. Zelf mijn zusje zei me dat ik mooi was, iets wat nog nooit gebeurd is!

De winter komt steeds dichterbij en onlangs kwam ik tot de conclusie dat al mijn dikke truien te klein of lelijk geworden waren. Deze trui komt dan ook als mijn redder in nood voor de komende winterdagen. Net als mijn kleedje is deze veel mooier in real life..

Als laatste kreeg ik mijn allereerste DVD-box van How I met your mother, jep op DVD gebied ben ik nog een compleet groentje. Hierover vertel ik jullie trouwens binnenkort meer.

Natuurlijk kreeg ik ook nog héél veel chocolade en snoep. Maar het was vooral een leuke en gezellige dag met mijn familie.

Wat hebben jullie van de Sint gekregen?

4 gedachtes over “haul Sint-Maarten

  1. Ahh, wat leuk! Ik heb gister mijn schoen gezet samen met mijn broertje – dat blijft gewoon leuk – en toen zaten er vanochtend een paar kleine make-upkwastjes in, echt lief. Ohhh, die nagellak is echt heel erg mooi, het potje lijkt een beetje op die van China Glaze. 🙂

  2. Superleuk dat jullie Sint Maarten vieren als Sinterklaas! Leuke dingetjes heb je dan ook gekregen. Dat nagellakje is echt mooi, ik dacht ook eerst dat die van China Glaze was, haha. Ik mocht gister ook mijn schoen zetten met m’n broertje en vanmorgen zat er een cadeaubon van €5 voor de Kruidvat in. Lief!

Geef een reactie

