NOTD: Sinful colors – See you soon

Nagellakjes, ik krijg er nooit genoeg van. Het voorbije jaar is mijn nagellakstash dan ook gegroeid naar een verzameling van meer dan 80 lakjes. Je zou ondertussen denken dat ik alle mogelijke kleuren in mijn bezit heb maar toch ontdek ik nog heel vaak nieuwe en speciale kleurtjes.

‘See you soon’ van Sinful colors is zo’n speciaal kleurtje die ik nog niet in mijn stash had. En omdat ik heel erg enthousiast ben over dit lakje vertel ik jullie er vandaag wat meer over.
Voor de rest van dit bericht, klik op lees verder.

De lakjes van Sinful colors lijken qua verpakking een beetje op de flesjes van China Glaze en O.P.I. Persoonlijk vind ik dit soort lakjes heel erg mooi.
De naam van het lakje staat trouwens 2 x keer op het flesje vermeld. 1 keer op een sticker op de dop en 1 keer onderaan het flesje. Misschien een beetje overbodig maar ik blijf fan van dit flesje.

Zoals ik zei kreeg dit lakje de naam ‘See you soon’. Het is een donker blauw/zwarte kleur waarin kleine blauwe glitters zitten. Heel erg mooi, vooral wanneer je in de zon loopt. Moet ik nog zeggen dat wanneer ik dit lakje opheb ik niet kan stoppen met staren naar mijn nagels.

Meestal wordt gezegd van donkere kleuren nagellak dat ze makkelijk lakken en snel dekken. ‘See you soon’ voldoet aan beide van deze dingen. Ik had met 1 laagje genoeg om mijn nagels mooi dekkend te maken. Wel vond ik de lak iets te dik om makkelijk te lakken.

Het lakje heeft bij mij even tijd nodig om volledig te drogen maar blijft dan wel 3 dagen zonder chippen op mijn nagels zitten. Inderdaad ik kan enkel positief zijn over dit mooie lakje.

Hieronder heb ik nog enkele swatches:


Sinful Colors heeft een uitgebreid assortiment nagellakjes en is te koop in de DI. Hier zijn zowel de mini-versie (3,95 euro) als de full size (6,95 euro) te koop.

Hebben jullie al ervaring met Sinful Colors?

4 gedachtes over “NOTD: Sinful colors – See you soon

  1. Wat een prachtige kleur! De glitters die er in zitten zijn erg mooi. Toen ik ‘m laatst zag in je ‘shoplog’ dacht ik dat ie meer zwart was, maar het valt nog best mee. Leuk!

  2. Pingback: Tag: Liebster Award « jlovesbeauty

Geef een reactie

