Blog award

Al een hele tijd terug kreeg ik van  Laura de Blog Award tag. Deze houd in dat je 7 weetjes over jezelf verteld. Best wel moeilijk aangezien dit een vrij persoonlijke blog is en ik al redelijk wat dingen over mezelf heb verteld. Toch is het me na veel moeite gelukt om 7 weetjes te vinden over mezelf.

– Ik ben zowat de lompste persoon ter wereld. Ik weet dat veel mensen dit van zichzelf denken maar van mij is het echt zo. Sinds oktober ben ik al op iemand zijn schoot gevallen toen ik rechtstond ik de trein, heb ik vastgezeten met mijn haar in iemand zijn rugzak! en had ik pas na 5 minuten door dat ik stond te duwen aan een schuifdeur.. Dit waren trouwens nog niet mijn meest gênante momenten van afgelopen maanden.

– Ik was vroeger een heel verlegen meisje. Dit was zo erg dat ik tot enkele jaren geleden zelf niet alleen een drankje durfde te gaan bestellen.. Gelukkig is alles in orde gekomen en ben ik heel wat opener en zelfzekerder geworden.

– Hoewel ik 20 ben slaap ik nog steeds met mijn knuffelbeer. Deze kreeg ik van mijn oma bij mijn geboorte en sinds die dag is hij nooit uit mijn bed geweest. Wanneer het toch zou gebeuren dat hij uit mijn bed valt kan ik niet slapen tot hij terug veilig bij mij ligt.

– Ik haat rijden met de bus. Veel te veel mensen in een te kleine ruimte gepropt is echt niets voor mij. Om op tijd op school te geraken moet ik bijna dagelijks met de bus. Wanneer ik kan ga ik echter te voet, al ben ik dan meer dan een halfuur onder weg.

– Als kind wou ik vroeger altijd boerin worden. Ik hou van dieren en het leek me heel erg fijn om de hele dag met dieren om te gaan. Wanneer ik echter ontdekte dat deze dieren gekweekt werden om te slachten veranderde ik mijn beroepskeuze meteen xp

–  Ik haat mensen die denken dat beter zijn dan de rest. Vooral wanneer deze totaal geen reden hebben om arrogant te doen.

– Wanneer ik niets te doen heb (wat niet vaak gebeurd) vind ik het zalig om met mijn laptop in bed te kruipen en mijn favoriete films en tv-series te bekijken.

Ziezo dit waren 7 weetjes over mezelf.
Normaal moet ik nu mensen taggen maar ik denk dat iedereen ondertussen deze tag al heeft gekregen.
Heb je hem toch nog niet ingevuld, neem hem zeker over en laat een linkje achter van je blog.

Veel liefs
Jody

5 gedachtes over “Blog award

Geef een reactie

