30 weeks nails challenge – week 3: Yellow

Wauw wat gaat de tijd snel, vandaag is het alweer tijd voor week 3 van de nails challenge.
Kleur van deze week is geel, een vrolijke kleur die het zonnetje vervangt tijdens deze donkere mistige dagen waarin we ons momenteel bevinden.  Ik moet bekennen dat het toch een hele tijd geduurd heeft voordat ik geel mooi begon te vinden op mijn nagels. Daarom dus dat ik maar 2 gele lakjes in mijn bezit heb.

Mijn favoriete kleur is ‘you’ve got the art’ uit de ‘whooom booommmm’ LE van Essence.
Lekker fel en heel erg geel maar dat vind ik net zo leuk..

De vorige opdrachten uit deze challenge heb ik hieronder even geplaatst:
week 1: Red
week 2 : Orange

Nog een leuke dag!
Veel liefs
Jody

4 gedachtes over “30 weeks nails challenge – week 3: Yellow

  1. Pingback: Nails challenge Week 4: Green | jlovesbeauty

Geef een reactie

