Face of the day – Autumn nude

De reden waarom het de laatste dagen stil was op jlovesbeauty was omdat ik op driedaagse was op school. Ik heb het weeral gepresteerd om mijn berichten verkeerd in te plannen dus sorry hiervoor.

Vandaag heb ik een look of the day voor jullie. Nu het herfst is vind ik het fijn om met rustige herfstkleuren te experimenteren. Voor de look hieronder heb ik het bewust ‘nude’ gehouden.

 

Gebruikte producten:
– Park Avenue foundation kleur ‘Sable’
– Essence coverstick
– 88 palette

 

3 gedachtes over “Face of the day – Autumn nude

Geef een reactie

