Mijn favoriete tv-series

Je

Je kent het wel, de dagen worden korter, de woonkamer wordt gezellig gemaakt met vele lichtjes en het haardvuur wordt aangestoken. Ideaal dus om met een lekker warme kop koffie en een dekentje voor de tv te kruipen.
Ik beken dat ik een echte soapfreak ben. Wanneer ik aan een serie begin te kijken moet ik alle afleveringen in 1 ruk uitkijken.

Vandaag vertel ik wat meer over mijn favoriete tv-series.

Sex and the city

Volgens mij was dit de allereerste serie die ik elke dag trouw volgde. Ik heb ondertussen alle seizoenen al een paar keer voorbij zien komen maar toch kan ik nog steeds genieten van de verhalen die Carrie, Samantha, Charlotte en Miranda meemaken. Deze is toch mijn klassieker onder de tv-series..

How I met your mother

Als het op humor aankomt ben ik een echte vent. Cafépraat en ietwat droge humor vind ik gewoon super.
Niet raar dus dat ik steeds opnieuw plat lig met How I met your mother. Ik heb momenteel een lichte verslaving met deze tv-serie en ik ben momenteel alle seizoenen op dvd aan het sparen.

Glee

Wat hou ik van deze serie.. Muziek, sappige verhalen  en episodes waarin taboes niet vermeden worden. Helemaal mijn ding. Ja hoor ik ben een echte Gleek..

Wat zijn jullie favoriete tv-programma’s?

Edit: sorry voor het weinige en late updaten. Hoe doen die echte bloggers toch om elke dag trouw te bloggen..

7 gedachtes over “Mijn favoriete tv-series

  1. How I Met Your Mother, New Girl en the Big Bang Theory, Gossip Girl, The Vampire Diaries. En ben onlangs opnieuw begonnen met het kijken naar Bones en Desperate Housewives. Ben nogal een serie-freak😛

Geef een reactie

