Notd: O.P.I – Rainbow connection

Als er 1 ding is waar ik dol op ben is het wel glitternagellak. Toen ik de persfoto’s van de ‘muppets collection’ van O.P.I zag sprong ik dan ook letterlijk een gat in de lucht. Al die lakjes met een hoog glittergehalte, mijn hart ging er meteen harder van slaan. Vooral 1 lakje trok mijn aandacht. ‘Rainbow connection’, een lakje die volgepropt zit met allerlei soorten glitters. I love it!

Rainbow connection’ is mijn tweede O.P.I lakje en ik heb het vermoeden dat dit niet mijn laatste lakje van O.P.I zal worden. Ik ben vooral fan van hun flesjes. Grote zwarte dop en een inhoud van maar liefst 15 ml.
De naam van het lakje staat trouwens op de onderkant van het flesje vermeld.

Glitters bevat dit lakje in overvloed. Zo vind je groene/roze/witte/gouden/blauwe en oranje glitters terug in verschillende formaten. Vooral wanneer de zon of licht op de nagels schijnt krijg je een ontzettend mooi effect. Denk maar aan een kleurrijke disco bol . Het lakje is trouwens ook perfect om subtiel over een ander lakje gedragen te worden.

Het aanbrengen vind ik vlot gaan. De zwaardere glitters hebben de neiging om zich bovenaan je nagels te plaatsen maar wanneer je de glitters deppend aanbrengt krijg je een mooi dekkend resultaat.  Leuk is ook dat het lakje onmiddellijk droog.

Mijn glitters heb ik zo’n 4 dagen (met goede topcoat) kunnen dragen zonder chippen. Na die 4 dagen is mijn nagellak beginnen afbladeren en kon ik hem aftrekken. Niet goed voor mijn nagels maar het bespaarde me veel geknoei om de nagellak te verwijderen. (Manier om nagellak makkelijk te verwijderen, klik hier)

Enkele swatches van ‘Rainbow Connection’; over de lakjes ‘320: Back to Black – Catrice’ en ’04: The Dawn is broken – Essence’

‘The Muppet collection’ is een bepaalde tijd te koop in winkels met een O.P.I stand. Snel erbij zijn is dus de boodschap!
Prijs: 13,95 euro

Edit: Ik heb dit lakje gewonnen bij een wedstrijd op ‘Blushieworld’. Nogmaals dank je wel aan Laura voor het fijne pakketje!

9 gedachtes over “Notd: O.P.I – Rainbow connection

  1. Ik vind hem er echt geweldig uit zien, ik heb er zelf ook één uit deze collectie. Ik heb alleen niet gekozen voor deze kleur, aangezien ik bang ben dat ik hem niet snel weer zal dragen.

Geef een reactie

