Inspiration: owl

Allereerst mijn excuses voor dit iets ‘makkelijkere’ artikel, maar het hoeven niet altijd beautygerelateerde artikelen te zijn niet? Vandaag een artikel helemaal gewijt aan mijn favoriete dier op dit moment, namelijk de uil. Ik weet het de uil is momenteel niet uit de mode wereld weg te slaan en iedereen bezit ondertussen al een uilenketting. Toch kan niet genoeg krijgen van prentje waarop dit lieve diertje te zien is en daarom vandaag een ‘inspiration’ artikel.

 

bron: foto’s komen van weheartit

5 gedachtes over “Inspiration: owl

  1. Wat leuk die plaatjes! Ik vind de uil op zekere zin inderdaad een mooi dier! Het is niet mijn lievelings dier, maar hij is wel mooi <3. Maar ik ben wel gek op kleding, sieraden ect met dit diertje! 😀

    Liefs.

Geef een reactie

