Review: Park Avenue – lipstick (kleur 11)

Telkens wanneer ik langsga in de DI wordt ik aangetrokken tot 1 bepaald merk, Park Avenue. Hun prijzen liggen in dezelfde lijn als Catrice en omdat ik benieuwd was of hun kwaliteit ook vergelijkbaar was kocht ik een lippenstift en foundation.

Vandaag vertel ik jullie wat meer over mijn ervaring met de lippenstift.

Hoewel ik maar 3,90 euro voor deze lippenstift betaalde vind ik de verpakking veel duurder ogen. De zwarte omhulsing met witte letters oogt strak. Leuk detail is de doorzichtige bovenkant, zo kun je steeds zien welke kleur lippenstift je in je handen hebt.

De onderkant bevat een sticker in de kleur van de lippenstift. De kleur van de sticker komt trouwens heel erg goed overeen met de echte kleur van je lippenstift. Jammer is wel dat de kleuren een nummer kregen en dus geen naam hebben.

Ik koos voor kleur 11, een donkerroze kleur die in het echt lichtjes neigt naar rood. Best omschrijfbaar als ‘cranberry’ kleur. Ideaal dus voor in de herfst/winter periode.

De lippenstift smeert makkelijk en geeft veel kleur af. Na het afhalen van de kleur voelen mijn lippen uitgedroogd aan dus verzorgend is hij niet. Ook blijft hij een paar uur zitten en overleeft hij een glas water met gemak. Toch is bijwerken op een feestje noodzakelijk.

Al bij al een fijne lippenstift die ik heel vaak zal gebruiken.

Park Avenue is te koop in de DI en hun assortiment bevat lippenstiften in verschillende kleuren. Prijs: 3,90 euro.

7 gedachtes over “Review: Park Avenue – lipstick (kleur 11)

  1. Pingback: Review: Park Avenue – Lipgloss 03 en 08 | jlovesbeauty

Geef een reactie

