Liefste kerstman..

bron: wehaertit

Op internet zie ik ze allemaal opduiken, de verlanglijsten die bloggers opmaken voor de Sint. Aangezien ik als Ieperling Sint-Maarten vier in November blijft mijn schoentje op 6 december leeg…
Daarom kijk ik vandaag wat verder en heb ik mijn eigen bescheiden verlanglijstje gemaakt voor de Kerstman. Wie weet vinden jullie nog wat inspiratie om snel nog aan de Sint te vragen.

Allereerst een O.P.I lakje die ik al een eindje wil om zijn naam ‘Do you think I’m tex-y’. Deze komt uit de Texas collectie en hoewel hij volgens mij moeilijk te verkrijgen is hoop ik om hem toch onder de kerstboom te vinden.
O.P.I lakje, 14.95 euro

Toen ik gisteren snel een kijkje nam op de webshop van forever21 kwam ik dit jurkje tegen. Ik ben al heel erg lang op zoek naar een kleedje met dit model en ik vind deze echt super!
Jurkje forever21 : 17,75 euro

Hoewel het nog niet koud genoeg is als ik zou willen – denk aan witte kerst – vind ik het fijn om mijn mutsje te dragen. Normaal draag ik een zwarte simpele muts maar deze vind ik echt te schattig! Hij komt trouwens ook van de webshop van Forever21
Muts forever21: 6.90 euro

Aangezien ik elke dag meer dan een uur op de trein zit heb ik steeds een boek in mijn tas zitten. Dat uurtje rustig lezen vind ik het fijnste moment van de dag. Normaal haal ik mijn boeken steeds uit de bib – ik vind die boeken zo lekker ruiken en het is gewoon fijn te weten dat die boeken al een heel verhaal hebben meegemaakt – maar de boeken van Sophie Kinsella heb ik allemaal in mijn bezit. – Ook haar andere boeken, die trouwens veel te weinig aandacht krijgen – ‘Shopaholic en baby’ is de enige die in mijn verzameling ontbreekt. Deze komt dus zeker op mijn lijstje!
Shopaholic en baby’: bol 10 euro

Sinds een paar weken ben ik verslaafd aan ‘How I met your mother’, ik heb nu 2 seizoenen op DVD en het zou heel erg fijn zijn dat de Kerstman seizoen 3 uit zijn zak zou toveren.
‘How I met your mother, seizoen 3: Saturn – 19,95 euro’

Tot zover mijn bescheiden lijstje. Urban Decay bracht een Limited palette uit die mij zo ontzettend fijn lijkt! Kijk gewoon even naar die verpakking! Supermooi..
Urban Decay Mariposa – Sephora.nl : 37 euro

Een paar weken geleden vond ik enkele parfumstaaltjes in mijn kamer. 1 daarvan was Trésor in Love en ik hou zo erg van die geur! Hoewel ik niet zo’n parfum meisje ben hoop ik deze te krijgen.
Trésor in love – ICI PARIS: vanaf 46.50 euro

Ziezo dit was mijn lijstje voor Kerst. Tuurlijk ga ik niet alles krijgen maar mijn mama heeft een goede smaak dus ik ben benieuwd..

Wat staat er op jou Sint/Kerst verlanglijstje?

4 gedachtes over “Liefste kerstman..

Geef een reactie

