Nails challenge Week 4: Green

Woepsie doepsie, ik heb vorige week geen nails challenge gepost. Daarom vandaag de kleur die ik normaal al had moeten posten.
Groen is een kleur die ik veel te weinig draag, ik heb dan ook maar 2 groene lakjes. Mijn favoriet? De oude versie van ‘Run Forest Run!’ van Catrice.

Nog een fijne zondag..

Veel liefs
Jody

Vorige challenges:
Week 1: Red
Week 2: Orange
Week 3: Yellow

3 gedachtes over “Nails challenge Week 4: Green

  1. Eigenlijk is het een mooi kleurtje, maar ik vind hem iets te donker! Ze hebben ook een andere groene kleur bij Catrice. En die is echt zooo mooi!😀 Maar ik draag ook maar weinig groen!😛

    Liefs.

Geef een reactie

