Look: Party

Ik heb het misschien al in een vorig blogbericht laten vallen, sinds een grote maand heb ik een vriendje. Vorige vrijdag was er een feestje van zijn werk. Vandaag toon ik jullie mijn make-up die ik op dit feestje droeg.

Omdat ik gouden pumps aanhad besloot ik die kleur terug te laten keren in mijn ooglook. Daarom deze rustige bruine smokey eye, misschien net iets te rustig voor mij want net voordat ik vertrok heb ik de look snel wat smokeyer gemaakt met zwarte oogschaduw toe te voegen maar hier heb ik jammergenoeg geen foto’s van.


Gebruikte producten:
– Essence coverstick – kleur 01 Mat Sand
– Park Avenue foundtion – kleur 01 Sable
– Catrice Mineral Compact Powder – Kleur 110 Light Beige
– Urban Decay Naked Palette – Virgin
– Urban Decay Naked Palette- Half Baked
– Urban Decay Naked Palette – Smog
– Urban Decay Naked Palette – Darkhorse
– Essence Gel Eyeliner – Midnight Black
– Catrice mascara – Best volume ever
– NYC Color Wheel – Rose a glow
– MAC lipstick – Gel Frost

5 gedachtes over “Look: Party

Geef een reactie

