Review – Park Avenue Foundation

Vorig jaar kocht ik mijn eerste foundation in de Hema en omdat deze me zo goed beviel heb ik deze steeds opnieuw gekocht. Toch vond ik het na een jaar tijd worden om een nieuw merk uit te testen en ik besloot voor een foundation van Park Avenue te kiezen. Na hem enkele weken getest te hebben geef ik jullie vandaag mijn mening over deze foundation.

De verpakking is een simpele tube met zwarte dop. Op de tube staat het merk en de kleur. Simpel maar ik vind dit soort verpakking wel iets hebben.
De tube bevat 30ml foundation.

Park Avenue beloofd ons een ultralichte vloeibare fond de teint, die oneffenheden wegneemt en zorgt voor een stralend, natuurlijk effect. Klinkt alvast veel belovend aangezien ik mijn foundation graag natuurlijk heb.

De tube bevat een duwsysteem. Persoonlijk vind ik een pompje iets fijner werken, vanwege meer hygiënischer en minder product die verloren gaat. Ook blijft er heel wat product hangen aan de dop wanneer je je foundation uit de tube drukt.

Aangezien ik niet gezegend ben met een mooi bruin kleurtje koos ik voor de lichtste kleur van het assortiment, 01 Sable. Deze heeft een lichte oranje ondertoon. Hoewel ik een gelige ondertoon heb komt de kleur heel natuurlijk over op mijn huid. Wanneer je de kleur uitsmeert krijgt je huid een lichte glans. Dit vind ik wel een mooi effect geven. Na afpoederen verdwijnt deze wel.

,

Ik heb nog even een voor/na foto genomen – Let even niet op mijn ongepileerde wenkbrauwen, ik wacht nog steeds tot mijn zus tijd heeft om ze te doen – zoals je ziet heb ik van mezelf geen al te zuivere huid. Een laagje foundation later krijg ik een effen resultaat – ik verwijder eerst alle oneffenheden met een coverstick van Essence – Het enige negatieve dat ik van deze foundation kan zeggen is dat hij heel moeilijk uitsmeert. Ik krijg bij het aanbrengen snel vlekken, iets wat ik normaal niet meemaak. De foundation blijft zonder problemen een dag zitten, ook na een uurtje intensief Zumba.

Park Avenue heeft me weeral verrast met dit product en samen met de coverstick van Essence heb ik mijn gouden combinatie gevonden voor een stralende effen huid.

Park Avenue is te koop in de Di en heeft verschillende kleuren foundation in hun assortiment.
Prijs: rond de 7 euro

8 gedachtes over “Review – Park Avenue Foundation

  1. Pingback: Mijn alledaags make-up mandje « jlovesbeauty

Geef een reactie

