Tag: What makes you happy


Een tijdje geleden kreeg ik van Myrthe een leuke tag, dankje wel lieve Myrthe. Het is de bedoeling dat ik enkele vraagjes beantwoorde die te maken hebben met dingen die me blij maken. Omdat ik tags heel erg leuk vind vandaag de ‘What makes you happy tag’..

Lets begin…

Van welke mensen om je heen word je blij?
De belangrijkste mensen in mijn leven zijn mijn ouders, zussen, mijn zussen hun man/verloofde, mijn grootouders, mijn metekindje, mijn vriendje en mijn vriendinnen. Bij hen kan ik helemaal mezelf zijn en zij zijn degene die me doen lachen wanneer ik eens een mindere dag heb.
Verder kan ik heel blij worden van mensen die ik niet ken. Zo begint mijn dag al goed als een jongen me voorlaat om op de trein te stappen, een oud vrouwtje mijn glimlach beantwoord of wanneer ik na school thuiskom en zie welke leuke reacties jullie geschreven hebben op mijn blog.

Van welke make-up producten word jij blij?
Wanneer ik een winkel binnenloop waar make-up verkoopt wordt ben ik een gelukkig meisje. Al die leuke make-upjes in felle kleuren in hun display zien staan daar ga ik toch wel een beetje van kwijlen xp Als ik een specifiek make-up product moet opnoemen ga ik voor nagellak en oogschaduwpalettes.

Van welke film word je blij?
Op gebied van films ben ik een echte romanticus. Geef mij maar een klassieker zoals ‘Nothing Hill’, ‘Amelie Poulin’, ‘the notebook’ of ‘Pretty Woman’. Wanneer ik me even verdrietig voel is zo’n echte romantische film mijn manier om vrolijk te worden.

Van welke muziek word jij blij?
Mijn muziekgenre is het best te omschrijven als rustige droommuziek. ‘Regina Spekter’, ‘Birdy’, ‘ellie gouldin’, … Verder hou ik ook van echte ritmische muziek met zumba invloeden. Dit is mijn muziek die ik luister op de trein om wakker mee te worden.

Van welke internet site word je blij?
Ik vind het leuk om nieuwe blogs te ontdekken. Vooral blogs die nog niet zoveel bezoekers hebben en uniek zijn op hun eigen manier vind ik heel plezant om te lezen. Ik heb ondertussen een lijstje met enkele blogs die ik dagelijks probeer te lezen. En ja van dat uurtje blogs lezen wordt ik heel blij..

Van welk eten word je blij?
Toen ik als klein kind bij mijn oma ging eten maakte die veel ‘vogelnestjes in tomatensaus’ klaar. Dit was een balletje gehakt waar een eitje in zat. Vooral de tomatensaus vond ik zo lekker! Nu we wat ouder zijn kan mijn oma niet meer voor ons allemaal koken, gelukkig maakt mijn mama zo af en toe haar eigen versie van die ‘vogelnestjes’ klaar, en wees maar zeker dat het lekker is!

Van welke momenten word je blij?
Ik kan echt genieten van kleine dingetjes die in mijn leven gebeuren, wanneer mijn vriendje onverwacht een smsje stuurt, als ik de slappe lach heb met mijn vriendinnen, wanneer ik lekker rustig met mijn i-pod in mijn oren en een boek op mijn schoot op de trein zit, wanneer iemand me een complimentje geeft over mijn nagels,.. Allemaal momenten die ik koester en waar ik blij van wordt.

Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?
Ik krijg vaak het complimentje dat ik verder kijk dan het uiterlijk. Ik kan gerust bevriend zijn met iemand die er voor anderen ‘raar’ uitziet. Dit vind ik wel positief want veel mensen blijven hangen bij hun vooroordelen waardoor ze leuke mensen mislopen.

Van welke hobby word je blij?
Zumba. Dit is een hobby waar ik mijn stress helemaal in kwijt kan.

Foto’s komen van weheartit

 

10 gedachtes over “Tag: What makes you happy

  1. Leuk ingevuld! Dat eten wat je oma maakt, oh my, klinkt damn tasty! Gelukkig maakt je mom het nu voor je.🙂 Ik moest trouwens ook lachen om de eerste afbeeldingen, het is echt zo. xD

Geef een reactie

