Catrice – I think I’ve green you before

Vorige dinsdag ging ik snel even langs in het kruidvat. Mijn mineral powder van Catrice was tijdens een valpartij gesneuveld en ik had dringend nood aan een nieuwe. Omdat er een actie liep, tweede product aan halve prijs nam ik een Mono oogschaduw mee in de kleur ‘I think I’ve green you before’. Heel eerlijk, de oogschaduws van Catrice zijn niet altijd super van kwaliteit dus ik was niet van plan om er een artikel over te schrijven. Tot ik de kleur gebruikte in een ooglook en ik betoverd werd door het unieke kleurtje.

I think I’ve green you before is een groene/blauwe kleur waarin kleine zilveren/gouden glitters zitten. Echt een heel erg speciale kleur die moeilijk te beschrijven valt. Ik ben nu al zeker dat deze kleur te zien zal zijn in mijn make-up die ik draag met kerst.

Van pigmentatie valt de oogschaduw best mee. Ik heb hem snel even geswatched op mijn arm (links zonder oogschaduwbasis, midden met oogschaduwbasis, rechts nat aangebracht). Ook blend de kleur goed en is hij niet korrelig.

Echt een aanrader als je het mij vraagt!

Ik heb een look gemaakt met deze oogschaduw maar omdat dit bericht nogal lang werd met de foto’s heb ik besloten om deze morgen te tonen..

Catrice is te koop in het kruidvat.
Prijs
: 2,79 euro per stuk

4 gedachtes over “Catrice – I think I’ve green you before

Geef een reactie

