Look: I think I’ve green you before

Gisteren toonde ik jullie ‘I think I’ve green you before’. Een mooie blauw/groene mono oogschaduw uit de vaste collectie van Catrice.
Ik had een look gemaakt om bij het artikel van gisteren te plaatsen maar omdat ik de look best geslaagd vondd besloot ik om er een afzonderlijk blogbericht over te schrijven.

Dus bij deze mijn ‘I think I’ve green you before’ look.

Gebruikte producten:

– Urban Decay – primer potion oogschaduwbasis
– Urban Decay Naked palette – Half Baked
– Catrice mono oogschaduw – ‘I think I’ve green you before’
– Catrice mono oogschaduw – ‘Petrol keeps you running’
– Essence gel eyeliner – midnight black
– Catrice mascara – The best volume ever

 

7 gedachtes over “Look: I think I’ve green you before

Geef een reactie

