persoonlijke update

Goeiemorgen iedereen,

Ik zit momenteel in de les Nederlands terwijl ik dit artikel schrijf, ik ben er gisteren namelijk weer niet in geslaagd om het artikel voor vandaag online te zetten. Omdat ik vrees dat dit de komende weken vaker het geval zal zijn vond ik het tijd worden voor een persoonlijke update.

Ik ga niet teveel in detail treden omdat ik niet weet of mijn familie het zou apricieren als ik het hele verhaal online gooi. Maar kort gezegd, de voorbije 2 weken waren 1 grote chaos door omstandigheden die bij mijn grootouders gebeurd zijn. Ik ben de laatste weken meer in het ziekenhuis geweest dan ergens anders. Het gaat nu wat beter maar het blijft hollen van het een naar het ander.

Daarbij komt ook nog eens dat de examens steeds dichterbij komen, ik heb al veel werk verricht maar de komende weken zal ik nog meer moeten werken. Ik probeer om alles met elkaar te blijven combineren, maar soms lukt het me gewoon niet. Jammer, want ik vind het jammer wanneer er niets online komt te staan..

Het voelt alsof ik weer excuses aan het bedenken ben maar ik doe echt mijn best om elke dag iets online te zetten.
Ik weet gewoon niet of dit me de komende maand zal lukken.
Dus alvast een welgemeende sorry

x

8 gedachtes over “persoonlijke update

  1. Persoonlijk vind ik het niet erg als je niet iedere dag iets post. Familie en school primeren nu eenmaal op een blog, vind ik. In ieder geval ik hoop dat alles in orde komt met je grootouders en veel succes met de komende examens.
    groetjes

  2. Het maakt helemaal niet uit als je de komende tijd niet goed kunt posten, je moet wel posten met een goed gevoel, dus doe het gewoon een tijdje rustig aan. Heel veel succes met je examens!

Geef een reactie

