Park Avenue – waterproof eye pencil

Onlangs vroeg mijn zus me om voor haar een oogpotlood te kopen. Omdat ik toevallig in de DI moest zijn besloot ik daar even rond te kijken en na heel wat potloodjes geswatched te hebben nam ik een zwart potlood mee van Park Avenue. Omdat ik al enkele keren positief verrast ben geweest door dit merk wou ik weten of de kwaliteit van deze eyeliner evengoed was als de producten die ik al getest heb. Dus na even lief in de ogen van mijn zus gekeken te hebben mocht ik het potloodje uitgebreid testen. Vandaag geef ik mijn mening over dit product.

De verpakking is typisch voor Park Avenue, strak, zwart en met de merknaam in witte letters op de huls. Mooi voor zo’n budgetproduct.

Park Avenue belooft dat deze eyeliner waterproof is, persoonlijk vind ik dit in regenachtige dagen geen overbodige luxe. Ik moet zeggen dat mijn zwart lijntje die ik ’s morgens op mijn waterlijn trok na een kwartier in de gietende regen gewacht te hebben nog steeds subtiel aanwezig was. Niet echt 100% waterproof maar je hoeft je ook geen zorgen te maken over uitgelopen panda ogen.

De eyeliner heeft een slijpsysteem, persoonlijk vind ik dit heel handig. Lomp dat ik ben lukt het me niet om goed overweg te kunnen met potloden die een draaisysteem hebben. Verder smeert het potlood goed en geeft hij best veel kleur af. Voor een echt zwart resultaat moet je de kleur wel opbouwen. Handig want op deze manier kun je overdag een subtiel lijntje trekken terwijl je ’s avonds over the top kan gaan met een opvallende dikke zwarte lijn.

Ik heb eventjes een swatch gemaakt, ik moet hierbij zeggen dat deze niet echt goed overeenkomt met hoe hij er in het echt uitziet. Laten we dit maar even steken op het donkere weer.. In het echt is de kleur iets intenser zwart.

Besluit

Park Avenue heeft mij weeral kunnen overtuigen met dit oogpotloodje. Voor 2,20 euro krijg je een potlood die goed smeert en doet wat hij beloofd. Ik vrees dat mijn geld binnenkort op zal gaan aan enkele van deze potloodjes.

Naast deze waterproof eyepencils verkoopt Park Avenue ook gewone oogpotloden in verschillende kleuren.

Prijs: 2,20 euro
Te koop in: DI

 

8 gedachtes over “Park Avenue – waterproof eye pencil

    • De DI is de beauty winkel van de Dehlaize supermarkt.
      Volgens mij is dit een Belgische winkel met vestigingen over heel België, geen idee of er in Nederland ook vestigingen zijn.
      x

Geef een reactie

