Park Avenue – mascara

Park Avenue, het is een naam die de laatste weken al vaak op mijn blog is verschenen. Keer op keer werd ik positief verrast door de producten die ik kocht. Maar het product waar ik het meest naar benieuwd was, was hun mascara. Ik heb moeilijke wimpers en een mascara vinden waar ik tevreden over ben is heel erg moeilijk. Hun mascara stond dan ook al een tijdje op mijn wishlist.

Alsof het geluk zich ermee moeide kreeg mijn zus een bon voor een gratis mascara van Park Avenue. Omdat ik zo lief was om deze te gaan halen bij de DI mocht ik hem uittesten.

Voor mijn mening over deze mascara klik op lees verder

De mascara is verpakt in een zwarte huls met de merknaam in witte letters erop gedrukt. Ik vind dit soort verpakking ontzettend mooi en strak ogen.

Het borsteltje is fijn en afgerond. Niets speciaals dus maar wel fijn om mee te werken. De mascara beloofd ‘long lashes’ ideaal dus om mijn kijkers nog meer in de verf te zetten.

Even enkele swatches:

wimpers zonder mascara

wimpers met mascara

wimpers zonder mascara

wimpers met mascara

Zoals op de foto’s te zien is doet de mascara wat hij beloofd. Mijn wimpers zijn langer maar het effect is toch niet wat ik ervan verwacht had. Waar zijn mijn superlange sexy wimpers?

Verder begint de mascara veelbelovend en scheid hij zonder probleem mijn wimpers mooi van elkaar, maar na het tweede laagje beginnen er spinnenpoten te ontstaan. Jammer.

 Al bij al een mascara zoals ik er al enkele in mijn stash heb liggen. Niet speciaal maar mooi om bij een subtielere look te dragen. Mijn zoektocht naar mijn droommascara gaat dus voort. Ik hou jullie op de hoogte..

Te koop in: DI
Prijs: ik vermoed rond de 3 euro

Wat is jullie droommascara?

Een gedachte over “Park Avenue – mascara

Geef een reactie

