NYC duo oogschaduws

 

Allereest een zalige kerst gewenst.. Ik ben een paar dagen te laat maar dit komt door familiale problemen en omdat ik momenteel druk aan het leren ben voor mijn examens.. Inderdaad ik heb al leukere kerstdagen meegemaakt maarja dat is eenmaal het leven zeker?

Vandaag heb ik een review voor jullie over 2 oogschaduws van NYC die ik onlangs kocht..

De 2 kleuren die ik kocht kregen de naam ‘Go to broadway’ en ‘show off’. De oogschaduws komen in kleine zwarte doosjes waarop de naam van het merk staat. Elk doosje bevat 2 kleuren en een kwastje. Deze stelt van kwaliteit niet veel voor waardoor je beter je eigen kwasten gebruikt om de kleuren aan te brengen. Op de achterkant staat de naam van het product. Leuk voor zijn klein prijsje. Fijn is ook dat de doosjes goed sluiten.

In de oogschaduws staat de merknaam gedrukt en in elke palette ligt een plaatje waarop staat of de kleur dient om te highlighten of om te contouren. Ik ben een sucker voor dit soort details dus ik kan niets slechts zeggen over deze verpakking.

De eerste kleur die ik kocht heet ‘Show off’ en bevat een grijze/zilveren oogschaduw met glitters en een donkergrijze /taupe kleurige oogschaduw die eveneens glitters bevat. Die laatste kleur vind ik persoonlijk ontzettend mooi.

‘Go to broadway’ is een iets subtielere combinatie. De linkse kleur is een mooie gouden/rozige kleur die ontzettend veel glitters bevat terwijl de rechter kleur een mooie donkerbruine kleur is die een kleine glitter bevat. Ideaal om een rustige /nude ooglook mee te maken.

Op vlak van pigmentatie vind ik de oogschaduws oké. Bij beide palettes komt de lichtste kleur niet over zonder basis. Met een oogschaduwbasis is de pigmentatie oké maar de kleuren komen pas echt tot hun recht wanneer je ze nat aanbrengt. Bij de donkere kleuren ligt dit even anders, ik werd echt verrast toen ik deze swatchte.

Om jullie even een idee te geven hoe de oogschaduws eruit zien  heb ik met elke duo een kleine look gemaakt. De kleuren brengen makkelijk aan en zijn goed te blenden. Echt ideaal voor een iets subtielere look.. Ja, je merkt het al ik ben een tevreden meisje..

De Duo oogschaduws zijn te koop in het kruidvat met een NYC schap en kosten 2.99 euro per stuk. Lekker budget dus.

Misschien een leuk cadeautje voor met Nieuwjaar te krijgen of te geven?

 

5 gedachtes over “NYC duo oogschaduws

  1. Wat een prachtige palettes! Alleen had ik wel wat meer verwacht van de pigmentatie. Maargoed, de ooglooks die je er mee hebt gemaakt zien er erg leuk uit!

Geef een reactie

