Pictures of the month #3

Het is alweer enkele maanden geleden dat ik een pictures of the month gemaakt heb.
Daarom vandaag een kijkje in mijn leven met foto’s die ik de voorbije maand genomen heb.

Voor een schoolopdracht moesten we onze grootste karaktertrek tekenen aan de hand van een ding of dier.
Omdat velen mij een koppig persoon vinden besloot ik om een ezel te tekenen. Best goed gelukt niet? xp 

Bij mij thuis gaat het er momenteel nogal serieus aan toe door problemen met mijn grootvader.
Soms heb ik wat nood aan gekkigheid en dat uit zich meestal in een make-up die heel erg over the top is.
Moet ik nog zeggen dat ik me heb geïnspireerd op kerstmis? En geen nood, mijn echte kerstmislook was iets subtieler..

Het leukste aan examens? Al het lekkere eten die ik krijg terwijl ik studeer.
Hier had mijn mama een tas verse tomatensoep met balletjes gemaakt. Superlekker!

Mijn cadeautje voor kerst dit jaar? Een nieuwe gsm…
Het is de samsung star 2

Kerst staat bij mij centraal aan lekker eten. Naast het dessert waar ik jammergenoeg geen foto van heb
Was dit vispannetje het lekkerste van de hele avond.. Bij het zien van deze foto krijg ik terug zin in het ontzettend lekkere sausje!


Om nog even in de kerststemming te blijven.. Dit jaar vierden we kerst voor het eerst bij mijn oudste zus en het was de eerste keer dat mijn zus haar kerstboom zette. Heel geslaagd vind ik hem geworden..


1 van mijn meest charmantste foto’s die op kerst genomen zijn.. Misschien niet mijn mooiste foto maar hij heeft een heel erg mooie betekenis voor mij. Het was waarschijnlijk de laatste keer dat we met Kerst bij alle twee grootouders op bezoek konden. Het feit dat ik op deze foto naar mijn opa zit te lachen wil ik nog heel lang onthouden.


Gisteren kwam mijn mama naar boven met 2 doosjes waarin een mini sample van Dove zat. Geen idee waarom maar wij als gezin hebben ondertussen al 5 van deze samples ontvangen. Leuk maar nu hebben we er ondertussen al genoeg, vooral omdat niemand van ons deze samples aangevraagd heeft..


Again een staaltje, maar van deze mogen ze er nog veel opsturen! Mijn favoriete geurtje van dit moment.


4 gedachtes over “Pictures of the month #3

Geef een reactie

