My new years eve look

 

Nog 2 dagen en we beginnen terug een nieuw jaar. Spannend want 2012 wordt een jaar waarin veel staat te gebeuren voor mij en mijn familie. Normaal zet ik het nieuwe jaar steeds swingend in maar dit jaar heb ik besloten om lekker thuis te blijven en samen met mijn familie te vieren – kwestie van me opeens heel erg oud te voelen xp – Dit wel dus zeggen dat ik me niet hoef uit te dossen, nogmaals jammer want dat vind ik nu het fijnste deel van heel oudejaar…

Om toch een klein beetje in de feeststemming te komen heb ik snel een look gemaakt die ik zou dragen wanneer ik uit zou gaan. Hoe kan ik de look het best omschrijven.. Subtiel smokey..

 

Indien jullie een tutorial van deze look willen, laat een reactie achter en dan geef ik je die met heel veel plezier.

Veel liefs
Jody

 

Gebruikte producten:

– Park Avenue foundation: 01 Sable

-Essence coverstick: 01 Matt Sand

– Catrice skin finish compact powder: 001 transparent

– Urban decay: primer potion

– Catrice mono eyeshaduw: I think I’ve green you before

– Catrice New York palette: Time Square

– Urban Decay: Creep

– Urban Decay: Gummetal

-2 true eyeshaduw dazzler: 02

– 2 true eyeshaduw dazzler: 14

– Essence gelliner – midnight black

– NYC colour wheel – Rose glow

– Yves Rocher – waterproof eyeliner Black

– Catrice mascara: our best volume ever

3 gedachtes over “My new years eve look

Geef een reactie

