Some new nailpolishes

Ik heb het al een paar keer gezegd, ik zit in mijn blok. Dit wil zeggen dat ik tot 1 februari achter mijn bureau in mijn boeken vertorf. Niet mijn meest favoriete bezigheid maar het blokken heeft ook zijn positieve kanten. Zo bracht mijn mama gisteren totaal onverwacht 2 nagellakjes mee. Niets fijners dan zulke onverwachte cadeautjes.

Ik heb snel enkele foto’s van de lakjes genomen want wauwie wat een leuke kleurtjes.

Het eerste lakje is er eentje uit de colour & go collectie van Essence. Hoewel ik ondertussen bijna de volledige collectie in huis heb had ik dit melkchocoladekleurtje nog niet in mijn bezit. Dit lakje kreeg de naam 49: The only chance!

Ik ben helemaal weg van dit kleurtje. Een bruine kleur stond al langer op mijn ‘te kopen nagellak lijstje dus ‘the only chance!’ is een leuke toevoeging aan mijn nagellakcollectie.

Ik heb ondertussen al heel wat reviews geschreven over de colour & go lakjes en omdat ‘the only chance!’ dezelfde kwaliteit bevat ga ik het kort houden. De kleur lakt effen waardoor het lakken vlot gaat en ik heb zo’n 2 laagjes nodig om de lak dekkend te krijgen. De droogtijd is zoals we Essence gewend zijn. Fijn lakje dus. 

Met dit lakje van 2b was het liefde op het eerste zicht. Het lakje heet nummer 4, geen spannende naam dus. Maar wat een prachtige kleur! Het is een rode lak met kleine subtiele glitters. In het licht krijgt de kleur een rozige glans.

Ik heb een foto proberen te maken waarin de rozige glans te zien was maar hierdoor komt de kleur niet echt overeen met hoe hij er in het echt uitziet. Zo is de kleur veel feller en komen de glitters meer tot uiting. Een betere swatch hebben jullie nog van mij tegoed!

Het lakje lakt bijzonder fijn. Geen strepen of ander geknoei. Ik had maar 2 laagjes nodig voor een dekkend resultaat. Ook met het drogen had ik geen problemen.

Beide lakjes zijn te koop in het kruidvat.
De essence colour & go lakjes kosten 1.29 euro per stuk
De lakjes van 2b kosten 3.25 euro per stuk


 

5 gedachtes over “Some new nailpolishes

Geef een reactie

