Happy New Year

Om even heel cliché te doen wil ik jullie een gelukkig nieuwjaar wensen!
Dat 2012 een jaar mag worden waar al je dromen in mogen uitkomen en waar
verdriet en slechte momenten zo weinig mogelijk aan bod mogen komen..

Ik hoop alvast dat 2012 een jaar wordt waarin ik veel tijd aan mijn blogje kan spenderen,
heel veel mooie momenten mag beleven met mijn vriendje, dat het een spetterend jaar
wordt voor mijn familie en dat we dit jaar niet te maken krijgen met ongeluk.

Wat wil jij het liefst zien gebeuren in 2012? 

Veel liefs
Jody 

2 gedachtes over “Happy New Year

Geef een reactie

