Oudejaarsavond notd: White tips


 

Oudejaarsavond heb ik thuis gevierd, gewoon gezellig dineren met familie. Hoewel ik een glinsterende nailart in gedachten had besloot ik om mijn nagels simpel te houden en voor een white tip te gaan. Het was de eerste keer dat ik deze simpele nailart op mijn nagels probeerde en na wat geknoei met plakband vind ik het resultaat best wel goed gelukt. Om het geheel wat op te fleuren had ik enkele stickertjes van diamanten bloemetjes op mijn ringvinger en duim geplaatst. Jammer genoeg heb ik hiervan geen goede foto’s kunnen nemen. 1 ding is zeker, white tips wordt mijn nailart van 2012!

 

Gebruikte producten:

– Catrice base coat
– Eyeko – petite polish
– Konad – white
– Essence – quick dry topcoat
– Essence – nail art sticker

4 gedachtes over “Oudejaarsavond notd: White tips

Geef een reactie

