Miskoop: Kruidvat nagellak remover met pompsysteem


Vlak voor de examens begonnen ging ik langs in het kruidvat. Omdat er niet echt iets leuks te vinden was tussen de make-up besloot ik om de kruidvat nagellak remover mee te nemen. Ik heb een haat/liefde verhouding met nagellakremover,  geen idee waarom maar ik kan niet goed tegen de geur.  Omdat enkele reviews veel goeds beloofden besloot ik me er toch aan te wagen.

Ik ga beginnen met het positieve nieuws, het pompsysteem is echt handig. Enkele keren drukken en je hebt genoeg product om je nagellak makkelijk te verwijderen. Als je op zoek bent naar zo’n flesje raad ik je deze aan want het wordt moeilijk om nog een goedkoper model te vinden die je niet online hoeft te kopen (2.99 euro).  

Je vraagt je vast al af, waarom heet dit artikel dan een titel die begint met ‘miskoop’. Wel hoewel er op de fles staat dat het product lekker ruikt – ik heb zelf in een review gelezen dat iemand het vond ruiken naar bloemetjes – heb ik toch een ander idee bij lekker. Geuren zijn natuurlijk persoonlijk en het kan best dat jij deze niet vindt stinken en zelf lekker vind. Ik krijg er echter hoofdpijn van en ik ga je de details besparen maar nadat ik enkele swatches gemaakt had voor een artikel die binnenkort online komt kreeg ik na het verwijderen van mijn nagellak problemen met ademen en werd ik letterlijk ziek. 

Daarbij kwam ook dat mijn handen ontzettend hard naar het product roken, zelf na ze enkele keren gewassen te hebben. Resultaat dat ik de rest van de dag met een kriebel in mijn keel zat en echt op mijn adem gepakt werd. Ook vind ik de remover niet echt verzorgend voor mijn nagels, ze zijn droog na gebruik. Ik vrees dus dat ik op zoek ga naar een nieuwe nagellakremover en deze in het flesje van het kruidvat giet. 

Als je deze wilt kopen raad ik je dus aan om even aan het flesje te snuffelen voordat je hem echt koopt, geuren zijn persoonlijk dus misschien vind jij hem wel lekker. Voor mij was deze alvast een tegenvaller, al ga ik in de toekomst wel nog plezier aan het flesje beleven.

welke nagellakremover gebruiken jullie?

 


14 gedachtes over “Miskoop: Kruidvat nagellak remover met pompsysteem

  1. Mijn handen worden van die nagellakremover ook erg droog! Heb zo’n grote fles zonder pompje, maar met hetzelfde erin. Ben ook niet zo’n fan, er zijn genoeg budget nagellakremovers ik beter vind. Toch is zo’n pompje wel handig. Misschien koop ik er eentje om dan ander product in te kieperen.

  2. Oké dat klinkt echt niet fijn. Ik heb hem zelf in duitsland gekocht, en daar hadden ze hele fijne nagellak remover bij. Ik heb hem helaas al helemaal op, en ik gebruik nu andere nagellak remover.

  3. Ik heb hem ook en idd hij stinkt echt verschrikkelijk! Dus ik ga er binnenkort maar een andere remover in doen met een betere geur want ik vind het pompsysteem wel erg handig.

  4. Dat je zo ziek ben geworden van nagellakremover 😮
    Zelf heb ik hem ook zonder pompje, je hebt gelijk dat de geur lang blijft hangen zelf na het wassen van je handen. Mij doet de geur eigenlijk niks, het ruikt gewoon als andere die ik heb gehad 🙂 Maak dan maar eens een nieuwe post over andere remover zodat ik die kan halen zodra deze op is 🙂 x

  5. Ik heb deze ook een tijdje gelden gekocht en idd man wat een miskoop, Ik werd echt misselijk van die geur en het bleef ook gewoon hangen in mijn kamer, ik rook het de dag erna nog maarja ik gebruik hem niet maar ik denk dat ik hem straks even ga legen en ga vullen met een andere nagellakremover 🙂

  6. Wat vervelend dat je deze nagellakremover niet zo fijn vind door de geur! Ik heb ‘m zelf nog niet geroken, ik ben benieuwd. Het pompsysteem lijkt me in tegendeel wel erg fijn!

  7. Ik heb de essence nagellakremover, ook van de kruidvat. Ik heb de variant met kokos en papaya geur. Het is geen pompflesje maar ruikt best wel lekker. In het begin ruik je de nagellakremover wel maar als je klaar bent ruiken je nagels erg lekker naar kokos en papaya. Deze nagellakremover is ook te verkrijgen in een andere geur maar in die variant zit geen acetone verwerkt waardoor ik het te lang vind duren voordat de nagellak van je nagels af is. Hopelijk ben je weer iets wijzer geworden.

  8. Geur is inderdaad straf,maar niet misselijk makend vind ik persoonlijk.Mijn oudste dochter dan weer wel. Pompsysteem handig zo lang het werkt want hier heeft die het al vaak opgegeven en dan moeten we eerst wel 20 keer pompen eer het terug werkt. Nu doet die het weer fijn na enkele keren niet te werken. Uitdroging is idd ook hier een probleem. Er zal dan na het leeg zijn van het flesje andere (betere?) nagellakremover in gedaan worden 🙂

  9. oh ik heb deze ook en bij mij doet hij het heel goed maar ik heb er nu een van de hema in gedaan omdat hij op was maar ik raad hem wel aan als je nagellak remover met een pompje zoekt desnoods gooi je het weg in de was bak en doe je er een andere in maar je hebt lang plezier met het pompje

  10. Ik gebruik nail polish remover van Essence, het heeft een speciale geurtje als je de nagellak weghaalt en er zit ook nail hardening in. Ze zijn ook maar €0,90 bij de Kruitvat. Er zijn 2 soorten geurtjes: met aceton: (blauw) coconut & papaya / zonder aceton; (roze) strawberry & passion fruit ( ik gebruik deze 🙂 ). Maar er bestaat ook een paarse nagellak remover (ook aceton vrij) maar wat voor geur het is , weet ik niet… ik hoop dat je er wat aan hebt 😀 PS: ik had vroeger ook de nagellakremover van de Etos, die heeft niet zo’n sterke geur 😉

Geef een reactie

