Beauty musthave #2#: dove original deo


Eerst en vooral wil ik mijn excuses aanbieden voor de iets kortere en minder uitgebreide blogberichten die de komende week online zullen komen.  Vrijdag starten mijn examens dus de komende week moet ik nog een standje bijsteken.
Dat even ter zijde want voor vandaag heb ik een artikel over 1 van mijn favoriete beautyproducten op dit moment. 

Deodorant, ik heb er niet veel mee. Tuurlijk heb ik wel steeds een flesje mee naar school voor zweetgeurtjes te vermijden maar daar stopt het. Ik vind parfum veel lekkerder ruiken en ik merk dat ik na een douche veel sneller opspuit. Toch is er sinds kort 1 deo die zijn parfumvriendjes van de troon heeft gestoten. De Dove original deodorant. 

Zoals zijn naam het al verklapt ruikt deze net zoals de oude Dove zeep. Best te omschrijven als een frisse schone geur. Steeds opnieuw krijg ik het gevoel dat ik net uit de douche kom. Het leukste is dat de geur lang blijft hangen en ik me dus heel lang fris voel. De deo belooft ook dat je huid blijft ademen, geen idee hoe ik dit moest testen maar wanneer ik deze deo opheb voel ik inderdaad dat mijn huid goed aanvoelt, ik heb zelf geen irritaties na gebruik bij net geschoren oksels. 

Enig minpuntje dat ik kan bedenken zijn de witte strepen die de deo achterlaat op mijn zwarte kleding maar dit heb ik bij elke deo dus waarschijnlijk ligt dit meer aan mijn onhandige gebruik..

De producten van Dove hebben me altijd kunnen verassen en dit is niets anders bij deze deo. Als je het mij vraagt een aanrader voor wie van de typische Dove geur houdt!

Prijs: rond de 3 euro

8 gedachtes over “Beauty musthave #2#: dove original deo

Geef een reactie

