Some random nailswatches: catrice

Momenteel ben ik bezig met het aanmaken van een nagellakpagina. Hierop wil ik mijn volledige nagellakcollectie plaatsen, een soort overzicht van al mijn kleurtjes nagellak dus. Gisteren was ik bezig met mijn Catrice lakjes te swatchen toen ik bedacht dat ik heel wat lakjes bezit die nooit een deftig review gekregen hebben. Ondertussen zijn deze lakjes niet meer te koop maar daarom zijn ze niet minder mooi geworden. 

In totaal heb ik 6lakjes van de oude Catrice collectie, ik begon deze al te sparen voor ik begon te bloggen. Trots dat ik was toen ik ontdekte hoe geliefd deze waren in beautyland. Mag ik even zeggen dat Catrice de kwaliteit van hun huidige lakjes flink verbeterd heeft, daartegen vind ik wel dat de kleurtjes minder leuk geworden zijn. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Op naar de swatches..

110 poison me, poison you! Dit lakje is een prachtige donkerpaarse kleur vol kleine glinsters. Echt 1 van mijn favoriete Catrice lakjes ooit.

150 Big spender Wanted! Wat was en ben ik verliefd op deze kleur! Een rood/roze kleur met een gouden glans. 

170 I scream peach! Ik was helemaal vergeten dat ik deze had. Een oranje/koraalachtig kleurtje die ik vroeger heel vaak op mijn vingers had.

190 Wrapped Around My Finger! Een rood kleurtje met een roze glans. Wat een prachtig lakje! Ik heb deze nog niet vaak gedragen maar ik denk dat daar in de toekomst verandering in komt. Echt een heerlijk kleurtje.

230 Clay-ton My hero Een grijzig/bruin kleurtje met gouden glans. Deze draag ik nog steeds heel vaak, een ideaal nude kleurtje.

240 Sold out forever Vroeger het meest gewilde lakje van Catrice. Een lichtgroene kleur die ik niet zo heel erg mooi vind. Ik gebruik hem meestal enkel voor nailarts.

Laatst zag ik trouwens dat Catrice in februari hun assortiment vernieuwd, enkele huidige lakjes verdwijnen dus. Ik heb hieronder het lijstje gezet zodat jullie nog snel enkele lakjes kunnen inslaan voordat ze voorgoed uit het assortiment zijn.

120 Plum Play With Me
130 Lucky in Lilac
140 Let’s mauve on
320 Back to Black
340 Run forest Run!
380 Forget me not
430 Purplelized
440 I wear my Sunglasses at Night
450 Sand Francisco
460 In the bronx
470 Snow Motion
480 Miss Piggy Reloaded
490 Iron Mermaiden
500 Sir! Yes, Sir!
540 Am I blue or green?
580 Blues Brothers Vol. II
590 Jade is not my name
660 I’m a Star
Ultimate Nude 060 Mona Lisa is staring back
Prismatic Effects Top Coat
Frosting Top Coat

Welke oude Catrice lakjes hebben jullie in bezit?



2 gedachtes over “Some random nailswatches: catrice

Geef een reactie

