Outfit of the day – Loving my kneesocks

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een outfit of the day gepost heb. Niet dat je me de laatste weken in leuke outfits kon spotten. Mijn favoriete studeeroutfit is nu eenmaal een lekker zittende trainingsbroek met een simpel t-shirt. En geen make-up natuurlijk. Eigenlijk best fijn om eens 2 weken naturel door het leven te gaan. Maar swat ik wijk af.

Vorige week had ik even zin om me uit te dossen. Momenteel ben ik helemaal weg van kniekousen. Echt mijn favoriete accessoire van deze winter. Daarbij draag ik graag een simpel jurkje met daarop een kortere trui. De foto’s heb ik trouwens genomen net toen er een storm boven mijn huis woedde. Buiten kon ik niet want de kans bestond erin dat ik wegwoei dus trok ik naar binnen met een heel erg saaie achtergrond en wazige foto’s tot gevolg. 

– Muts: JBC
– Trui: H&M
– Jurkje: Only
– Panty: veritas
– Kniekousen: Zeeman
– botjes: gestolen uit de kleerkast van mama

11 gedachtes over “Outfit of the day – Loving my kneesocks

Geef een reactie

