Kruidvat sale + Look

Tijdens een blokpauze had ik even nood aan frisse lucht. Ik had gelezen dat het kruidvat make-up verkocht aan 50 cent en hoewel ik niet veel van deze solden verwachtte leek een bezoekje aan mijn favoriete winkel de perfecte pauze. Tot mijn verbazing lag de volledige soldenbak nog vol met ongebruikte producten uit vorige limited edities en dat allemaal voor 50 cent. Ik besloot om 3 producten uit de NATventURiSTA collectie van Essence en 1 oogschaduw uit de Glamourama collectie van Catrice mee te nemen. De prijs voor deze 4 producten was 2 euro, dat noem ik nog eens een soldetje doen.

Al deze producten zijn niet meer te koop, behalve dan in de kortingsbakken, dus ik ga geen volledige review geven van de producten. Wel ik heb enkele swatches gemaakt en aan het einde van dit artikel vind je een look die ik gemaakt heb met bovenstaande producten.

Catrice LE Glamourama – eye shadow 03: En Vogue

Allereerst kocht ik deze prachtige donkerblauwe oogschaduw van Catrice. Hij bevat een glitter en is ideaal om in een smokey eye te gebruiken. Ik gebruik hem dan ook het liefst in mijn crease.

Essence LE NATventURiSTA – Backed Eyeshadow in de kleuren 03 CHIRP, CHIRP! En 02 Mother earth is watching you

Dit zijn vast en zeker mijn favoriete aankoopjes, 2 baked eyeshadows uit de NATUvenTURISTA collectie van Essence. Ik wou deze al kopen toen de LE in de winkels lag maar steeds waren deze 2 kleuren uitverkocht. Echt leuk dat ik deze 2 nog heb kunnen bemachtingen. ‘CHIRP, CHIRP!’ Is een zilveren kleur die een mooie glitter bevat terwijl ‘Mother earth is watching you’ een mooie gouden kleur is met dezelfde prachtige glitter.

Essence LE NATventURiSTA – Waterproof eyeliner: 01 Barefoot through the moss

En als laatste deze gel eyeliner. Ook over deze heb ik vroeger zitten twijfelen of ik hem ging kopen maar omdat ik niet goed wist hoe ik hem moest combineren heb ik hem maar terug gelegd. Nu hij maar 50 cent was besloot ik toch om hem mee te nemen. Hij was trouwens ongebruikt toen ik hem kocht maar in mijn naarstigheid om deze te swatchen was ik vergeten om eerst een productfoto te maken.

De swatches

Ik heb van elk product (buiten de geleyeliner) een droge en natte swatch gemaakt. Van links naar rechts: ‘barefoot through the moss’; CHIRP, CHIRP!; ‘Mother earth is watching you’; En Vogue

En omdat ik wat tijd over had heb ik snel een look gemaakt met deze producten. Hij is niet echt draagbaar geworden maar het is eens iets anders dan normaal.

Jammergenoeg zijn deze producten niet meer te koop maar misschien kun je ze nog vinden in de kortingsbak van het kruidvat.

Hebben jullie leuke solden gespot?

4 gedachtes over “Kruidvat sale + Look

Geef een reactie

